|
|
07.10.2019
|
Usunięcie podkatalogu Interpelacje i zapytania z XIV sesji RM z dnia 27 września 2019 r. z katalogu Interpelacje i zapytania radnych w menu podmiotowym |
Dodanie podkatalogu Interpelacje i zapytania z XIV sesji RM z dnia 27 września 2019 r. do katalogu Interpelacje i zapytania radnych w menu podmiotowym |
03.10.2019
|
Dodanie podkatalogu Imienny wykaz głosowań z sesji dnia 27 lwrześnia 2019 r. do katalogu Imienny wykaz głosowań (kadencja 2018-2023) w menu podmiotowym |
26.09.2019
|
Dodanie podkatalogu Plany polowań do katalogu Informacje w menu przedmiotowym |
21.08.2019
|
Dodanie podkatalogu Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2019 do katalogu Wybory w menu przedmiotowym |
19.07.2019
|
Dodanie podkatalogu od dnia 27.07.2019r. do katalogu Oplata za gospodarowanie odpadami komunalnymi na 2019 rok w menu podmiotowym |
Usunięcie podkatalogu od dnia 27.07.2019r. z katalogu do dnia 26.07.2019r. w menu podmiotowym |
Dodanie podkatalogu od dnia 27.07.2019r. do katalogu do dnia 26.07.2019r. w menu podmiotowym |
Dodanie podkatalogu do dnia 26.07.2019r. do katalogu Oplata za gospodarowanie odpadami komunalnymi na 2019 rok w menu podmiotowym |
24.06.2019
|
Dodanie podkatalogu od dnia 01.07.2019r. do katalogu podatek leśny na 2019 rok w menu podmiotowym |
|
|
19.06.2019
|
Dotyczy dokumentu:
Usługa polegająca na dowozie uczniów i dzieci z Gminy Ścinawa do szkół i placówek oświatowych .
Treść zmiany:
Dodano załącznik "20190619 Informacja z otwarcia ofert.pdf"
|
Dotyczy dokumentu:
Usługa projektowania w ramach kontraktu 1.2 " Modernizacja sieci ogólnospławnej w mieście Ścinawa wraz z budową kanalizacji deszczowej" w ramach projektu pn.: „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków oraz systemu wodno-kanalizacyjnego na terenie aglomeracji Ścinawa”,współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności
Treść zmiany:
Dodano załącznik "20190619 Czesc I SIWZ - Załączniki nr 1 do IDW.docx"
|
Dotyczy dokumentu:
Usługa projektowania w ramach kontraktu 1.2 " Modernizacja sieci ogólnospławnej w mieście Ścinawa wraz z budową kanalizacji deszczowej" w ramach projektu pn.: „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków oraz systemu wodno-kanalizacyjnego na terenie aglomeracji Ścinawa”,współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności
Treść zmiany:
Dodano załącznik "20190619 modyfikacja siwz.pdf"
|
Dotyczy dokumentu:
Usługa projektowania w ramach kontraktu 1.2 " Modernizacja sieci ogólnospławnej w mieście Ścinawa wraz z budową kanalizacji deszczowej" w ramach projektu pn.: „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków oraz systemu wodno-kanalizacyjnego na terenie aglomeracji Ścinawa”,współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności
Treść zmiany:
Dodano załącznik "20190619 pytania i odpowiedzi.pdf"
|
|
18.06.2019
|
Dotyczy dokumentu:
Anna Głowacz -Zastępca Kierownika Referatu IR (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Anna Głowacz -Zastępca Kierownika Referatu IR (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Przemysław Linda -Kierownik Referatu IR (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Przemysław Linda -Kierownik Referatu IR (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Kamila Grabka-Levin - Dyrektor Centrum Turystyki i Kultury do 31.08.2018 r.
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Kamila Grabka-Levin - Dyrektor Centrum Turystyki i Kultury do 31.08.2018 r.
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Zbigniew Węgrzyn - Prezes Zarządu - Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Zbigniew Węgrzyn - Prezes Zarządu - Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Grędysa Renata - Podinspektor (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Grędysa Renata - Podinspektor (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Ewelina Maksymczak --Kierownik Referatu OS (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy) do 31.12.2019 r.
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Ewelina Maksymczak --Kierownik Referatu OS (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy) do 31.12.2019 r.
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Anna Podbucka -Dyrektor Centrum Turystyki i Kultury w Ścinawie
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Anna Podbucka -Dyrektor Centrum Turystyki i Kultury w Ścinawie
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Buras Ewa - Dyrektor Miejsko-Gminnego Zespołu Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Buras Ewa - Dyrektor Miejsko-Gminnego Zespołu Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Hajnisz Małgorzata - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Tymowej
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Hajnisz Małgorzata - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Tymowej
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Ewa Solińska- Dyrektor M-GBP w Ścinawie do 28.08.2019 r.
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Ewa Solińska- Dyrektor M-GBP w Ścinawie do 28.08.2019 r.
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Kalinowska Wiesława - Kierownik Referatu GN (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Kalinowska Wiesława - Kierownik Referatu GN (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Kalinowska Wiesława - Kierownik Referatu GN (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Bogumiła Sośnicka - Podinspektor (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Bogumiła Sośnicka - Podinspektor (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Bogumiła Sośnicka - Podinspektor (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Jolanta Szymczyk - od 16.05.2013 r. Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ścinawie
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Jolanta Szymczyk - od 16.05.2013 r. Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ścinawie
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Jolanta Szymczyk - od 16.05.2013 r. Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ścinawie
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Ogłoszenie o konkursie na kandydata na dyrektora Szkolnego Schroniska Młodzieżowego ,,Pałacyk
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Ogłoszenie o konkursie na kandydata na dyrektora Szkolnego Schroniska Młodzieżowego ,,Pałacyk
Treść zmiany:
Dodano załącznik "INFORMACJA"
|
Dotyczy dokumentu:
INFORMACJA DLA KANDYDATÓW
Treść zmiany:
Utworzenie dokumentu.
|
Dotyczy dokumentu:
Duszak Grażyna - od 01.05.2013 r. Kierownik Referatu FP (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Duszak Grażyna - od 01.05.2013 r. Kierownik Referatu FP (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Katarzyna Pawlak- MGOPS (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Katarzyna Pawlak- MGOPS (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Duszak Grażyna - od 01.05.2013 r. Kierownik Referatu FP (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Duszak Grażyna - od 01.05.2013 r. Kierownik Referatu FP (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Zarzycka Danuta - Inspektor (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Zarzycka Danuta - Inspektor (osoba wydająca decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Ścinawy)
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Jolanta Szulc - Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ścinawie
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Jolanta Szulc - Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ścinawie
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Jolanta Szulc - Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ścinawie
Treść zmiany:
Usunięto załącznik oświadczenie majątkowe za 2018 r.
|
Dotyczy dokumentu:
Jolanta Szulc - Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ścinawie
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Jolanta Szulc - Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ścinawie
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Jolanta Szulc - Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ścinawie
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Ratajczak Magdalena -Kierownik Referatu Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich i Oświaty, Kierownik USC
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Ratajczak Magdalena -Kierownik Referatu Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich i Oświaty, Kierownik USC
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Ratajczak Magdalena -Kierownik Referatu Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich i Oświaty, Kierownik USC
Treść zmiany:
Usunięto załącznik oświadczenie majątkowe za 2018 r.
|
Dotyczy dokumentu:
Ratajczak Magdalena -Kierownik Referatu Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich i Oświaty, Kierownik USC
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Ratajczak Magdalena -Kierownik Referatu Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich i Oświaty, Kierownik USC
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
|
17.06.2019
|
Dotyczy dokumentu:
Komunikat Przewodniczącego Rady Miejskiej w Ścinawie dotyczący Raportu o stanie Gminy Ścinawa
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Komunikat Przewodniczącego Rady Miejskiej w Ścinawie dotyczący Raportu o stanie Gminy Ścinawa
Treść zmiany:
Dodano załącznik "Komunikat Przewodniczącego Rady Miejskiej w Ścinawie dotyczący Raportu o stanie Gminy Ścinawa.docx"
|
Dotyczy dokumentu:
Komunikat Przewodniczącego Rady Miejskiej w Ścinawie dotyczący Raportu o stanie Gminy Ścinawa
Treść zmiany:
Usunięto załącznik Komunikat Przewodniczącego Rady Miejskiej w Ścinawie dotyczący Raportu o stanie Gminy Ścinawa.docx
|
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o XI sesji Rady Miejskiej w Ścinawie w kadencji 2018-2023
Treść zmiany:
Utworzenie dokumentu.
|
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o X sesji Rady Miejskiej w Ścinawie w kadencji 2018-2023
Treść zmiany:
Utworzenie dokumentu.
|
Dotyczy dokumentu:
"Sporządzenie dokumentacji pn.: "Plan zagospodarowania terenu (mapa) z zaznaczonymi granicami cmentarza i obszarem miejsc pochówkowych; plan powinien zawierać obszar sąsiadujący z planowanym cmentarzem (wszelkie zabudowania, studnie, ujęcia wód) w odległości min. 150 m od granicy cmentarza.””
Treść zmiany:
Zmieniono tytuł załącznika z "20190614125407870.pdf" na ""Sporządzenie dokumentacji pn.: "Plan zagospodarowania terenu (mapa) z zaznaczonymi granicami cmentarza i obszarem miejsc pochówkowych; plan powinien zawierać obszar sąsiadujący z planowanym cmentarzem (wszelkie zabudowania, studnie, ujęcia wód) w odległo"
|
Dotyczy dokumentu:
"Sporządzenie dokumentacji pn.: "Plan zagospodarowania terenu (mapa) z zaznaczonymi granicami cmentarza i obszarem miejsc pochówkowych; plan powinien zawierać obszar sąsiadujący z planowanym cmentarzem (wszelkie zabudowania, studnie, ujęcia wód) w odległości min. 150 m od granicy cmentarza.””
Treść zmiany:
Utworzenie dokumentu.
|
|
14.06.2019
|
Dotyczy dokumentu:
"Sporządzenie dokumentacji pn.: "Plan zagospodarowania terenu (mapa) z zaznaczonymi granicami cmentarza i obszarem miejsc pochówkowych; plan powinien zawierać obszar sąsiadujący z planowanym cmentarzem (wszelkie zabudowania, studnie, ujęcia wód) w odległości min. 150 m od granicy cmentarza.”
Treść zmiany:
Zmieniono tytuł załącznika z "20190614125407870.pdf" na ""Sporządzenie dokumentacji pn.: "Plan zagospodarowania terenu (mapa) z zaznaczonymi granicami cmentarza i obszarem miejsc pochówkowych; plan powinien zawierać obszar sąsiadujący z planowanym cmentarzem (wszelkie zabudowania, studnie, ujęcia wód) w odległo"
|
Dotyczy dokumentu:
"Sporządzenie dokumentacji pn.: "Plan zagospodarowania terenu (mapa) z zaznaczonymi granicami cmentarza i obszarem miejsc pochówkowych; plan powinien zawierać obszar sąsiadujący z planowanym cmentarzem (wszelkie zabudowania, studnie, ujęcia wód) w odległości min. 150 m od granicy cmentarza.”
Treść zmiany:
Dodano załącznik "20190614125407870.pdf"
|
Dotyczy dokumentu:
Skarbnik
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Skarbnik
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe"
|
Dotyczy dokumentu:
Burmistrz Ścinawy
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Burmistrz Ścinawy
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
Dotyczy dokumentu:
Oświacznie majątkowe za rok 2008
Treść zmiany:
Usunięto załącznik oświadczenie majątkowe za 2018 r.
|
Dotyczy dokumentu:
Oświacznie majątkowe za rok 2008
Treść zmiany:
Dodano załącznik "oświadczenie majątkowe za 2018 r."
|
|
13.06.2019
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z VIII sesji RM z dnia 09 maja 2019 r.
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z VIII sesji RM z dnia 09 maja 2019 r.
Treść zmiany:
Dodano załącznik "odp. CTiK do Marka Barylaka.pdf"
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z VI sesji RM z dnia 27 lutego 2019 r.
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z VI sesji RM z dnia 27 lutego 2019 r.
Treść zmiany:
Dodano załącznik "odp. Marek Barylak.pdf"
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z VIII sesji RM z dnia 09 maja 2019 r.
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania poza sesyjne
Treść zmiany:
Utworzenie dokumentu.
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z VII sesji RM z dnia 27 marca 2019 r.
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z VI sesji RM z dnia 27 lutego 2019 r.
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z IV sesji RM z dnia 25 stycznia 2019 r.
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z III sesji RM z dnia 28 grudnia 2018 r.
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z VII sesji RM z dnia 27 marca 2019 r.
Treść zmiany:
Edycja dokumentu
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z VII sesji RM z dnia 27 marca 2019 r.
Treść zmiany:
Dodano załącznik "Interpelacje, zapytania i wolne wnioski z VII sesji z dnia 27 marca 2018 r.-radny Marek Barylak.pdf"
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z VIII sesji RM z dnia 09 maja 2019 r.
Treść zmiany:
Utworzenie dokumentu.
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z VII sesji RM z dnia 27 marca 2019 r.
Treść zmiany:
Utworzenie dokumentu.
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z VI sesji RM z dnia 27 lutego 2019 r.
Treść zmiany:
Utworzenie dokumentu.
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z IV sesji RM z dnia 25 stycznia 2019 r.
Treść zmiany:
Utworzenie dokumentu.
|
Dotyczy dokumentu:
Interpelacje i zapytania z III sesji RM z dnia 28 grudnia 2018 r.
Treść zmiany:
Utworzenie dokumentu.
|