![]() |
01.12.2014 |
Dodanie podkatalogu Skład Rady Miejskiej, prezydium, komisje do katalogu Rada Miejska kadencja 2014 - 2018 w menu podmiotowym |
Zmiana kolejności wyświetlania elementów w głównym katalogu Spisu podmiotów |
Dodanie katalogu Rada Miejska kadencja 2014 - 2018 do menu przedmiotowego |
23.10.2014 |
Przeniesienie katalogu Wybory do katalogu głównego w menu przedmiotowym |
16.09.2014 |
Edycja dokumentu Strona główna biuletynu. |
04.09.2014 |
Zmiana nazwy katalogu Wybory do organów jednostek samorządu terytorialnego w 2014 w menu przedmiotowym (nowa nazwa Wybory samorządowe w 2014 r.) |
Zmiana nazwy katalogu Wybory do organów jednostek samorządu terytorialnego w 2010 w menu przedmiotowym (nowa nazwa Wybory samorządowe w 2010) |
02.09.2014 |
Usunięcie podkatalogu Strona Państwowej Komisji Wyborczej z informacjami w sprawie Wyborów Samorządowych w 2014 roku. z katalogu Wybory do organów jednostek samorządu terytorialnego w 2014 w menu przedmiotowym |
Zmiana nazwy katalogu Strona Państwowej Komisji Wyborczej z informacjami w sprawie Wyborów Samorządowych w 2014 roku. w menu przedmiotowym (nowa nazwa Strona Państwowej Komisji Wyborczej z informacjami w sprawie Wyborów Samorządowych w 2014 roku.) |
Dodanie podkatalogu Strona Państwowej Komisji Wyborczej z informacjami w sprawie Wyborów Samorządowych w 2014 roku. do katalogu Wybory do organów jednostek samorządu terytorialnego w 2014 w menu przedmiotowym |
![]() |
15.02.2019 |
Dotyczy dokumentu:
Harmonogram sesji zwyczajnych Rady Miejskiej w Ścinawie na rok 2019
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
12.02.2019 |
Dotyczy dokumentu:
[ROZSTRZYGNIĘTY] Wykonanie i dostarczenie określonych elementów działań promocyjnych projektów Gminy Ścinawa
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
[UNIEWAŻNIONY] Organizacja konferencji w ramach projektów Gminy Ścinawa.
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
[ROZSTRZYGNIĘTY] Wykonanie stron internetowych w ramach projektów współfinansowanych ze środków Funduszu Spójności
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |